Tisdag

Ihelgen så jobbade man å det va en del att göra men det gick ju bra ändå sen så slutade jag  halv fem istället för att jag skulle hinna med en buss vid halv sex...
Så det va typ spring gå hem och in duschen fort sminkning sen ta på sig något snygg sen stressa till bussen man va superstressad men hann och kunde putsa ut på bussen så gött verkligen..
förställningen började 19 och de va grymt bra verkligen!

Jag träffade han på fredagen va helt okej å mysigt sen körde han hem mej å då trodde jag att han skulle höra av sig när han kom hem men icke så jag trodde att han inte vill ses mer men han hörde av sig sen på lördagen och sa att de va trevligt och ville ses igen!

Sen va vi på The view åt lite gott efteråt och va några timmar så man va inte hemma för än halv tolv så det blev sent så det va bara gå lägga sig sen upp vid 8 tiden å till jobbet va en del och sen så stängde man va helt okej!

Igår så jobbade man oxå de va det superlugnt oxå stod å prata med han lite!
Han sa att han hade fullt upp iveckan så vi ska ta å ses nästa vecka jag frågade han om han ville hänga med till fjällbacka men han kunde inte för att hade golftävling den sista för iår så! Va ju synd tyckte jag!

Igår när jag kom hem hade jag fått min box skickad till station va bara hämta den så jag trodde att jag kunde få igång kanalerna igen men inte det så de ska väl skicka mej ett nytt kort istället! Hoppas att de kommer iveckan blir tokig för man inte har alla sina kanaler ju :(

Ska iväg å träna sen ska jag typ hem å vända sen till lidköping å ta prov sen tänkte jag gå hälsa på pappa lite oxå sen kolla lite på stan hem å plugga sen ta ett varv med dammsugare lite så ett perfekt väder för att städa idag!

Den 1 nov kommer vi få nytt schema så gött!

Nu är det bestämt när det är begravning för morfar den 2:e nov blir det av!

SKa laga lite god mat ikväll tror jag fast det är en vanlig tisdag typ!!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback