Ny vecka nya möjligheter

Ionsdag så halkade man på jobbet paja lite knät men det är helt okej nu så skönt ska nog träna ikväll måste det!

torsdagen så jobbade man oxå va en del att göra och han kom å käkade då blev man glad :)
PÅ fredagen så va man ledig då skulle man ha tränat men avboka det sen åkte man hem till mamma å pappa å lånade deras tvättmaskin å sen lagade jag mat hos dem va mysigt...Och man fick träffa min bror en lite stund han va trött efter sin resa han hade typ åkt buss hela dagen!! Han skulle till Vara konserhus å lyssna på Eldkvarn på lördagen :)
Sen senare körde pappa hem mej för man skulle upp å jobba dagen efter så man somna rätt sent då!

På lördagen jobbade man men råkade ta fel på tiden men det va helt okej ändå sa Therese och det va rätt lugnt den dagen va lite trökigt!
Men sista halvtimmen så kom alla fika gäster va ju skoj tyckte vi!
JObbade på söndagen å när therese å simona gick på matrast då kom alla verkligen och skulle ha mat så det va kö typ 1½ timme så det va lite svettigt men skoj :)
Fick jobba ihop med Emelie oxå ihelgen va ju ett tag sen man träffa henne ju!
Sen blev det lite lugnare kunde städa å fixa inför stängning men jag gick hem 17 så gött
Mamma å Pappa va inne en sväng men hann inte att prata med va en del att göra då..Mamma ville bara lämna mitt nya Datafodral som hon har sytt till mej jättefint å snygg TUSEN TACK mamma!!

Sen vod halv sju tiden kom han å hämta mej sen åkte vi hem till han å började göra lite mat blev varma mackor å te sen blev det mys med film eller ja 3 filmer blev det först KIll the Irishman,Lillia Kyckling och sen Bilar(1) så man va hemma runt halv ett så man va trött imorse men va gör man inte för att träffa han :)

Hoppas att vi kan ses iveckan! Jag frågade om han ville följa med till fjällbacka men han kunde inte det för han skulle spela sin sista golftävling :)

Vet inte om jag ska avboka ange klippningen lr ej!!
SKa köra på torsdag men egentligen behöver jag spara pengar oxå så kanske ska avboka den med!!
Måste komma på nån bra drink oxå tills ihelgen! Får nog forska i detta lite mer ikväll å kasnke kolla på en ny efterrätt oxå...
Jag ska få köra till fjällbacka ska bli skoj å gött :)

Hoppas att denna vecka går fort men kommer bara få träffa å se han 3 dagar lite surt men vi kan ju prata i telefon å sms så :)

Men jag måste erkänna lite sak att jag tänker lite på F lite mellan åt oxå men borde inte göra det

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback