tisdag

Igår va man bara hemma å tog det lugnt å en kompis kom förbi med lite mat och sen blev det lite film sen drog kompisen hem sen så kollade man på Fortet å sen lite på nån film...

Somna rätt sent! Har fortfarande sjuk ont ihuvudet och näsan rinner hela tiden blir trött på detta ju!
Vill bli frisk nu verkligen!

Hoppas att kicki vill byta helg sen om 2 veckor vore jättebra verkligen..Ja kicki kunde byta helg så gött av henne!

Måste erkänna att jag saknar han men livet går vidare och han har det bra verkar må bra och umgås med sina kompisar å mår gott verkligen...

Är lite mulligt väder ute idag lite skönt att bara sitta inne och bara va och sak nog plugga lite oxå!
Gick bra i söndags när man satt hemma och plugga lite!
Mamma å Pappa va hos mormor & morfar i söndags å han va dålig nu så vi vet inte hur länge han kommer va kvar i livet men hoppas på det bästa iallafall!


Jobbade igår va rätt lugnt måste jag säga hann med att städa i disken va lite skönt och plocka ut allt typ från disken sen gick man hem och man fick inte en enda regndroppen på sig så gött! Sen blev det lite mat sen Ensam Mamma söker!
JO jag tog tag idisken oxå så slipper jag det idag när jag kommer hem!

Idag ska man till skövde göra en sak hoppas att det går bra ska va där vid 11 tiden sen kommer mamma å hämtar mej så gött verkligen!
Kväll är det fotboll Sverige-Holland ska man se på hoppas att de vinner men man vet aldrig!

Jobbar imorgon ska man göra sen byte tereze tid med mej så jag ska jobba åt henne på torsdag oxå så blir bra sen på fredag ska man köra igen ska nog läsa igenom lite ikväll å torsdag tänkte jag så har jag lite ihuvudet innan fredag!

Blir nog bra väder ute idag verkar det som härligt!


MIn box funkar inte eller ska ringa dit sen för det står felaktigt kort i boxer men det ringde en kille från com hem igår ange att jag kunde få +canalerna gratis i 6 månader kasnke va samband med detta men ska ringa kolla sen med dem!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback