2011-09-22

Idag har man stå idisken va gött men det va rätt mkt att göra med det gick bra ändå :)

Blev lite stressigt i slutet när man ska ställa upp stolarna å allt annat plus att terseze hade inte gjort allt heller så blev lite sur men men...
Cyklade hem och tog en långdusch sen va det bara att börja städa å damma överallt sen blev det torkning av golven oxå så gött att få det gjort kan jag slappa av lite imorr efter jag har kört!
Har vart lite konsigt väder ute idag ena stunden så regna det sen nästa va solen framme så gött verkligen...

SKa gå kolla på en ny bh oxå måste fixa en med löstagbara band!
Fundera om man ska ta en sväng till lidköping imorr kolla present till en kompis lite svårt va man ska köpa bara!
På kvällen kommer vännen Ellen hit och bara sitta och bara prata massa skit ju va ett tag sen ju man träffa henne..


Ska försöka ta mej en promenad imorr eller på lördag beror på vädret oxå!
Sen på lördagen är det bara ladda inför kvällen ;)

Nästa vecka är det festa med jobbet ska bli skoj och vem ständer jo jag!
Hoppas att tiden går fort då :)

Hoppas att han vill ge mej en ny chans snart saknar han lite ärligt talat...


Sitter och kollar på Robinson sen Lyxfällan tror jag det blir kanske det blir nån film sen men jag vet inte!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback