En andra chans??

På fredagen va man ledig och senare på dagen så va man å träna typ första passet efter sommaren och kan säga att det kändes verkligen men det va skönt när det va gjort..
Sen hem och duscha och vänta på han skulle tränat klart och vid sju tiden kom han å hämta mej å vi åkte å handla lite gott och hem till han och laga lite mat och sen blev det mys å film va mysigt...
Sen somnade vi rätt sent det blev lite mys isängen härligt..

Vi tog en sovmorgon på lördagen sen körde han hem mej sen så va bara softa å tog en promenad och sen på kvällen skulle vi på bio va en härligt å mysigt film!


jaha då va det roliga slut typ...
Vi va på smurfarna igår sen va vi hemma hos mej och åt men då märkte jag att han va väldigt Off mot mej och det stämde verkligen!

Han åkte hem sen ringde han å förklara för mej varför han va så Off mot mej och han hade tydligen fortfarande känslor kvar för sitt ex sa han och han trodde att de hade gått över men icke och han tyckte det va jobbigt och han ville inte va falsk mot mej ju...

Så vi ska inte ses mer nu iallfall och han hoppas att han kan komma över sitt ex snart för jag tyckte han är en jättemysig kille verkligen och vi hade jättetrevligt å skoj ihop...

Jag kan förstå han om man har känslor kvar för sitt ex..hade jag oxå länge men de har gått över men det tog ett tag kan jag säga de!

Hoppas att vi kommer börja ses igen sen när han är redo :)

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback