Lycklig

Lycklig kan bara säga att man är! Hade en underbar helg och det bara forsätter vi har setts varje dag typ känns jättebra ju...

Han jobbar ju på Jula så igår hade han nån form av presentation av den nya katalogen och det gick tydligen bra!
Och idag hade tydligen filmat han när han prata och det hade oxå gått bra!

Igår va vi hemma hos han kolla på film va mysigt vi trivs jättebra ihop :)

Imorr ska man träna för första gången efter sommaren hoppas att det går bra  ska köra center pass ska bli gött!
Sen ska jag köra 2 pass nästa vecka oxå härligt skönt att komma igång...

Han är oxå tränar men han kör mest spinning och han ville att jag skulle va med men icke..

Idag har man vart på den där undersökningen va lite jobbigt men det gick till slut så skönt verkligen det är över nu!
Mamma va med hela tiden eller satt i väntrummet men hon fick köra hem mej å då tog vi hamburgare innan jag kom hem det va gott

Ihelgen har jag lovat att jag ska laga mat till han ska bli mysigt... På lördag ska vi gå kolla på Smurfarna ska bli skoj att se hur den är och den är i 3D..

Berättade för mamma att jag hade träffat en kille nu :) hon blev glad för min skull!

Och nu har kusinen dragit till Lund för att börja plugga känns lite jobbigt men skoj för henne men hoppas att hon kommer hem snart igen...
Och i okt är det dop för lilla Ella ska bli skoj...
Kanske man tar med han på detta om han vill...

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback