Ny vecka nya möjligheter

Isöndags så va det lugnt va hemma å bara softa hyrde en film oxå Änglagårde sista filmen va helt okej har sett den på bio så!

Senare på kvällen kom pappa förbi å kollade på min cykel det va att min kedja hade gått ur sina spår kan man säga..Så efter några minuter va det fixat..Pappa fixar allt :)

Efter så åkte vi å handlade lite på coop sen blev det kvällsmat på Donken fast vi tog med maten hem!
Somna rätt sent den kvällen men va gjorde det man hade ju sovmogon...
Och jag spelade Bingo lotto och det va bara ett Nr ifrån att hamna i finalspelet lite coolt ju!

På måndagen så började man 1 timme tidigare för att hjälpt till med beställningen och salladsbuffén så okej sen så ställde man sig på den goaste platsen allså i disken lite skönt att få stå där nån gång ibland slippa va soical mot folk! Inget illat menat men!
Tog å storstäda disken det behövdes verkligen typ bara jag å fia som gör det verkar det som!

Idag har jag tagit ledig för att övningsköra på körskolan på första gången på länge fårse om det går bra men det hoppas jag!
Det är verkligen höstväder ute det regnar å regnar typ varje dag! Kanske perfekt Städar väder kasnke blir det sen efter lektionen och kasnke bakar men jag vet inte!

Får tacka Fia för att du tog min tid :)

Ska kasnke gå till gymmet sen oxå nu är det hårdträning som gäller kan jag säga allt!

På lördag börjar Oktoberfesten men ska ej gå ska nämligen till skövde till Ellen & Henrik på lite födelsedagsfika ska bli trevligt men drar ditt efter jobbet så det blir lite sent men gjorde inget!

Och jag jobbar ju på söndag oxå så det blir bäst så att man är hemma å tar det lugnt denna helgen!
Vi ska ju till Junior Svanberg nästa helg då är det rena Coop förfesten då är det ALL In tydligen :)

På torsdag ska jag träffa kompisen Lina va ju evigehetersen ska bli nice ska jag passa på att köpa presenter sen har jag sett en snygg kjol på Gina som jag ska kasnke köpa!

Sen på fredagen ska jag träffa Sandra va oxå ett tag sen man såg henne oxå vi skulle träffas idag men gick inte så!

Over and Out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback