Show most go on

Ifredags kl 7,30 så hade man körlektion och då begav sig man till lidköping och köra va helt okej lite tyckte jag!
Det gick bra tyckte min körlärare så :)

Sen hem och bara ta det lugnt sen gick man til Gustav Nilsson för att hitta en bh och det gjorde man sen skulle Ellen ha kommit hit men det blev inte så så jag åkte hem till mamma å pappa istället och pappa kom och hämta mej och vi åkte å käkade på jobbet å handla lite sen så körde jag hem va helt okej!

Sen så laga jag mat hemma hos dem blev kotletter, Klyftpotatis å svampsås...väldigt gott!
Senare på kvällen blev det Doobidoo och mys framflr tv sen blev det lite film oxå så man somna rätt sent!

På lördagen så blev det lite sovmorgon sen blev det frukost sen åkte vi in till stan och då va det Må bra dag där va fullt med aktiviter överallt! Sen gick till The view och fikade träffa Marina,Monica,Peter och Farmor va oxå där!
Jo innan vi åkte till stan så passa jag på att städa deras bil oxå så härligt ;)

Sen åkte vi vidare till ut till Örslösa för att hälsa på Mormor & Morfar och vi hade en lite present med oss och vi fick fika och vi stanna bara en lite sväng!
Åkte mot skara sen hamna på Coop lite sen va det Jula sen hem och börja ladda inför kvällen så va det va hoppa in duschen sen fick man äta lite oxå sen vi 17 tiden drog man till Sofia och va halvklar och visste inte va hon skulle ha på sig så hon byte nog om 4-5 gånger innnan hon sa detta blir det!

Efter det så sminkade  hon mej va snällt av henne!
Vid 20 tiden drog vi mot tereze sen vidare till Svanberg för förfest och det va en del folk redan där :)
Och det första man såg å träffa när man kom dit va han där!
Men vi hejade sen så gick vi vidare ut å satte oss prata med andra folk å tjöta hade skitkul!
Va runt 20-30 pers där tror jag!


Show most go on !


Sen vid 22,30 tiden drog vi till stadt men det tog en tid men det gick bra sen va det en lång kö oxå men men sen så va det bara in å dansa loss o ha skoj vet ja! Träffa massa med folk som man inte träffa så ofta va skoh :)

Va hemma runt lite efter 02,00 tiden va rätt mör å seg å trött hela korppen så va lite skönt att få krypa ner i sin go säng å bara sova!

Idag har man tagit en rejäl sovmorgon sen vid 13 tiden så va man bjuden på 2 års kalas för min kusinbarn Moa va skoj fick go mat å tårta tack så mkt så det va den söndagen!

Imorr är det jobb som gäller ska nog till gymmet oxå måste köpa ett nytt kort oxå!
Iveckan är det Charkman fest i götene ska bli skoj hoppas att man får hänga med ver ja :)

Kasnke ska ut sista helgen med hoppas att Emma å Elin å de hänger med ut vore skoj å trevligt ju..
SKa på Barndop på söndagen så man jobbar bara lördagen så gött!

Vart rätt gött väder hela helgen va nice!


OVer and oUt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback