tränar bort smärtan

Idag har man vart ledig va lite skönt!
Tog en lite sovmorgon sen så tog man bussen till lidköping för dels ta prover sen så träffa man mammi och tog en lunch på The view träffade både Faster och kusinerna!

Tack Peter för en god lunch :)

Sen efter det blev det en lite tur på stan och shoppade lite ett nytt partylinne på gina sen så köpte jag nya Bokstäver LOVE i vitt så nice verkligen...

Sen hem och städa lite å fixa lite innan man skulle iväg å köra ett Pass en Center pass...
Jag va kvar lite efter oxå körde lite övningar för mitt knä fick bra!

Hem och plocka lite till å sen iväg å handla lite sen nu är matlagning på G!
Unna mej lite godis idag eftersom jag har vart så redig hela vecka så...

Kan säga att det är skönt att träna det lindra smärtan en del som sagt...Och när jag drog från gymmet så träffade jag hans syster Anna prata lite sen så skulle de köra spinning!

Imorr är det jobb som gäller sen ledig igen så gött och på söndag ska man på smink party fårse om man köper nåt det va lite dyrt måste jag säga så!

Har vart underbart väder ute idag hoppas att de håller i sig lite till iallfall :)
Måste byta helg oxå ange Dop för Ella är ju på min söndag så kanske ska kolla med Tezz om hon kan ta den då :) vore bra!

Nästa vecka är det dags föe körlektion med ELlinor hoppas att de går bra då :)
Och en del träning blir det oxå måste det nu å ska träffa Favvo tjej Sandra oxå ta en fika ska bli nice

Och hoppas att hans hjärta läknar fort å snart vill ge mej en ny chans!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback