Träningsvärk!

I måndags va det dags att jobba igen va rätt så lugnt tyckte jag!
Hem och bara ta det lugnt framför tv!

På tisdagen va man ledig så då va det en lite sovmorgon sen drog man till gymmet och gjorde ett Bosu pass och kan säga att det känns verkligen men det är nyttigt oxå!

Sen hem och fixa lite hemma dock va det så att de höll på med avloppet så man fick inte spola eller gå på toa så det va lite jobbigt men men...

Vid halv fem tiden så drog man till Nockes och träffa Favvo tjejen Emma och tog en fika va ju ett tag sen man träffa henne ju! vi satt å prata om allt verkligen å sa att vi skulle dra ihop några tjejer å åka käka på The view vore nice ju!

Idag vakna runt halv sex och hade  ont i ryggen så va bara gå upp å ta en Ipren sen somna isoffa sen vakna man vid halv nio då va det över så skön! Men hade lite eller rätt så mkt träningsvärk men det ska det va då vet man att man har gjort ordentligt ju!

Fick va lite lat idag tog bussen till jobbet men det va oxå så att de spöregna verkligen så va det!
Har vart en del på jobbet idag och när man skulle hem så kom de en skur men lugna ner sig när jag va halvvägs hemma va lite skönt så det va bara ställa sig i en lång å varm dusch så härligt....

Har käkat lite rester sen tänt massa ljus och kollar på Bonde söker Fru å bara myser...
Så jag kan säga att jag gillar hösten när man kan tända massa ljus å mysa bara!

Imorr ska man jobba igen ledig en dag sen jobbar lördagen sen ledig söndagen eftersom jag ska byta helg så...
Nästa helg börjar Okt-festen då smäller det verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback