april april

Förra veckan va det lite annorlunda kan jag säga det börjar på måndagen att therese va hemma med vård å sjuk barn så jag fick stå i kallsänken sen så försökte vi ringa folk men linda kom å rädda å oss för att hon skulle ha praktik hos oss så det va skönt...
Sen på måndagen ringde en annan kollega å sa hon va hemma pga av hennes mage paja så då va man i kallskänken igen å då hade vi 22 laundgångar men det gick bra med hjälp av linda så greja vi det vi är grymma :)
Onsdagen så skulle S jobba frukost men va hemma på onsdagen så jag fick ta frukosten så det gick bra blev lite byte i schemat den veckan sen så torsdagen va man ledig då va man träna å städa lägenheten sen så blev det soffläge...
Fredagen så skulle man jobba till 16 men en annan kollega som mådde inte så bra så hon fråga om jag kunde stänga så det blev det istället...va helt okej :)
Kom hem å fixade lite mat å sen satte man sig soffan å ladda inför Let´s dance som hade premiär va skoj...

Sen upp tidigt på lördagen för vi hade en del beställt sen så va det en del beställt å va en del folk oxå men det va skoj sen så kom pappa hämta mej sen så åkte vi hem till dem å de hade bjudit mammas bror Lars å hans sambo käkade gott sen spelade vi lite spel å drack gott så det blev sent isäng den kvällen med :)
Tjötade med han från allingsås oxå ihelgen ska snart ses me like längtar verkligen :)

Söndagen så va det 1:a april då får man lura vem man vill :P
Mamma körde in mej till skara å det va fullt ös medvetlös som vanligt å de va en del att göra...
Och sen en annan kollega mådde inte alls bra så hon gick hem en timme tidigare hoppas att du blir bra snart!
Idag har man vart ledig å tagit en sovmorgon sen gick man till vårdcentralen å tog en spruta sen blev det en lång å härlig promenad hem helt underbart väder ute ju hoppas att de håller i sig :)

Längtar till lördag då får man träffa favvo kusinen igen Amanada igen som är hemma på påsklov o vi ska ut i lidköping jag å fia ska bli skoj hoppas jag!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback