min dag :)

Isöndags så va man ledig å då passade man på att städa inför måndagen..Och efter det så åkte man till en kompis å käkade lite mat å drack lite vin å mådde gött...kollade på Tintin filmen å den  nya filmen med jim carry va helt okej tyckte jag allt...
KOllade på lite film hade det bra
Man skulle va ledig på måndagen men icke för en kollega ville byta så man jobbade å diskade va rätt lugnt...

Sen hem fixa lite inför kalaset man hade för mormor,farmor å faster å mamma å pappa blev smörgåstårta å marängtårta va vääldigt gott sen så  blev en lång kväll sen så somna man rätt gött..
Fick en matmixer å pengar va bra att ha!

Vakna upp på tisdagen å då va det min dag allså jag fyllde år va nice fick många grattis hälsningar på fejjan sen kom man till jobbet å sjöng de för mej å fick födelsedagskram av chefen...
Sen kom man hem å då kom en vän å kollade på film å käkade lite mat vi hyrde den där film med Mr bean va helt okej tyckte vi...Han spelar en hemlig agent
Va rätt lugnt på jobbet oxå man stod i disken helt okej...

Idag har det vart lite mer att göra men slutade 16 och innan man gick hem så skulle man göra iordning för frukosten imorr..och nu ska vi börja ha frukost på helgerna...
Känner mej lite små sjuk oxå ont ihalsen oxå :)

IMorgon är men ledig kasnke man ska till skövde å träffa favvo tjejen ELlen sen senare på dagen ska man klippa sig ska bli gött å härligt bli snygg innan bröllopet...

Åker hem till mamma å pappa på fredag å ska man städa bilen å fixa lite innan helgen :)

VIll hitta min prins snart oxå...trött att va själv nu vill ha nån att mysa med å kramas, pussas med ....

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback