Helgen

Ifredagen började man att man skulle jobba å man stod idisken å det va en del att göra men det gick bra ändå men jag hade inte bråttom för att vi skulle senare på kvällen med jobbet åka til Bjerttorpslott med kollergorna..
Och jag fick reda på att han lastbilchaffis hade flickvän han skickade ett sms å det va ett rätt snyggt å snällt sms lät som nästa som att han kunde tänka sig göra slut med sin tjej å börja träffa mej istället :P
Men det kan jag nog bara drömma om tror jag!

Sen åkte vi till bjerttorpslott och först fick vi en rundvandring i några rum va väldigt fina å i en del rum fanns det orginela möblerna å va väligt snyggt så..
Sen så va det dags att äta å en del tog både förrätt,varmrätt och dessert men jag tog bara varmrätt och dessert så jag åt deras Hamburgare och sen åt alla chokladpaj med glass va väldigt gott!
Och vi drack en del gott sen åkte vi hem å va hemma runt halv tolv typ sen bara lägga sig isängen å somna efter en lång å härligt dag å kväll!

På lördagen tog man en liten sovmorgon sen så kom pappa in och vi skulle köra iväg min gamla bäddsoffa til Kupan så det va gött att bli av med den sen så åkte vi till coop tog en fika sen så så drog man hem å försökte ladda inför kvällen och det gjorde man med att städa lägenheten och tvätta sen så tog man lite tupplur sen så fixa man sig iordning sig sen vidare till Sandra å hennes kille sen så gick vi till Mangos å möte upp alla andra sen så tog de flesta kvällenserbjudan som va på menyn sen så drack man en del gött sen så blev det goda drinkar..
Sen va det kvällens höjdpunkt bandet Inzoule ett par kompisar som spelade i bandet de va grymt bra!

Idag har man mått sådär men helt okej oxå å det har vart underbart väder så man tog en promenix sen så va man handlade lite nu sitter man isoffan å myser bara!

Är ledig imorgon med så jag vet inte va man ska göra kasnke bara va hemma å ta det lugnt är lite seg å har ont huvudet!

Hoppas att det är bra väder imorgon med kan kasnke ta en promend imorgon med vore nice eller om man ska ta en sväng till gymmet istället!

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback