Kan kalla mej chicken

jadu vet inte va jag ska säga ärligt talat...
Han va inne på jobbet idag å vi stod å prata lite stund och hade världens chans att fråga han om en dejt men gjorde jag det nepp blev lite besviken på mej själv ärligt talat :(

Har ståt idisken vart rätt lugnt idag va gött ärligt talat...
Imorr är han ledig tydligen men hoppas att han kommer å äter ändå vore nice..men då är jag ledig har fått nytt schema helt okej tycker jag allt!

Imorr ska man till Överby med favvo tjejen Ellen ska kolla på kläder till bröllopet i april måste verkligen hitta nåt nu! Och kasnke hittar nåt mer man vet aldrig annars blir det en rolig å härligt dag med elle iallfall :)

Hoppas att han kommer in på fredag då måste jag verkligen fråga han...även jag tycker det är lite jobbigt ju *suck*
Det jobbigaste är att jag icke va han heter annars kunde man söka på nätet men icke!
Men enda jag kan säga att han grymt söt,snygg å charmig å han vill bara prata med mej hela tiden så :)

Det gar kommit mer snö igen så tråkigt verkligen vill ha vår nu så man kan börja cykla till jobbet vore gött ju..
PÅ fredag ska jag å pappa köra iväg min soffa vore gött att få bort den ju..

Imorr efter jag kommit hem så ska jag gå träna måste komma igång nu igen verkligen behövs ju!
Men ikväll ska jag unna mej en Pizza tror jag orkar inte laga mat idag har vart redig och lagat mat en hel del nu så jag har sparat pengar så :)
Fick lön idag kändes bra ju!

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback