Otur

Jag måste bara skriva detta men det känns som jag har otur iallt verkligen å jag menar iallt...
dels med mitt körkort kommer ta en tid att ta det sen så är det med kärleken nästa alla mina kompisar har sitt på det torra nu och skoj för dem men jag då??!! jag vill oxå ha nån att dela allt med å göra massa saker ihop med men verkar ju tveksam å otur med allt!

Men en kollega sa till mej till mej att sluta leta så kanske den rätte prinsen kommer å dyka upp framför mej vore nice hoppas på det!

Och en sak till att de snöa idag igen så tråkigt verkligen vill ha vår nu :)


Iveckan ska man börja träna med en kollega både torsdag å fredag så nu är de hård träning verkligen ;)

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback