Påhopp!

Isöndags så ringde en kollega å sa att hon va hemma magsjuk så jag fick hoppa in å jobba på måndagen men det gick va rätt lugnt! Stod å gjorde smörgåstårtor typ hela dagen va skoj :)
Sen så skulle en annan jobba å stå idisken på tisdagen men så ringde han å va oxå magsjuk va ju lite synd å jobbigt eftersom vi har typ ingen att ringa ju :( så de frågade o jag kunde komma in å diska men grejen va det att jag hade lovat Ellen hänga med henne på ett "hemligt uppdrag" och vi skulle till vara å va där 15 men så jag jobbade mellan 11-14 sen så gick jag hem!
Och det va helt okej innan jag började jobba så va man käkade man frukost på donken med tjejerna Sandra å Johanna vi har jobbat ihop på donken! va skoj att se er tjejer :)

Sen idag så jobbade man som vanligt stängde å när man kom till jobbet så fick man ett "på hopp" av en kollega å sa typ du gick hem tidigt igår å m.m å både jag å de andra sa att jag har jobbat mkt typ 2 veckor irad plus att jag va egentligen ledig igår å va snäll å kom hjälpte er!
Och "Hon" tyckte de va orättvis å hon sa att hon jobbar mkt å då sa vi du får väl säga det till chefen  att du vill jobba  mindre lr va ledig lite!

Idag fick jag se min lastbilchaffis å först såg jag han på frukosten sen så vid 16 tiden så va inne han å handla lite å då kom han förbi å ställde sig å prata med mej en stund och jag sa lite att du får väl ta en fika men han hann inte idag sa han :( tyckte jag de va tråkgit!
Men om han kommer imorr kanske ska man våga fråga om vi ska ta en fika lr nåt!

Mina kollegor tycker att jag ska fråga han men det lite pinsamt å jobbigt oxå å fråga han men snart kasnke man vågar ;)
Men jag hoppas att han från Jula hör av sig nån gång vore skoj att träffa han å se vem han är!!

Är ledig ihelgen ska nog hem till mina föräldrar sen vet ej är lite sugen på att gå ut men kasnke bli nån annan gång!
Kanske om man har vågat fråga han(lastbilschaffisen) på en fika kasnke man träffar han vore oxå nice!
Och kanske blir av med min gamla bäddsoffa ihelgen oxå ska köra den till Kupan i skara om det är öppet va gött att bli av med den!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback