solsken å fettisdagen

Igår så jobbade man frukost å jag trodde att han skulle komma men icke..
Va rätt lugnt igår så det va gött men det va ju god mat så det va lite konstigt det oxå
Sen så tog man sig en promend hem sen så väntade man på att den personen som hade tvätttid skulle bli klar nån gång så jag va vaken till 23 tiden va så trött när man gick å la sig så!

Tog en sovmorgon idag sen upp å käkade frukost sen så tog man sig en långpromend nästa 2 timmar sen så gjorde man några ärende på stan å sen gick man till Nockes för att köpa en Vaniljsemla men de hade ingen :( så jag köpte nåt liknade bakelse med vaniljfyllning å grädde :)
Har precis ätit lite nu softar man lite sen blir det efterrätt ;)
Va på mangos oxå förut å bokade på en om lördag så vi blev ett gäng tydligen ska bli skoj :)

Imorr skulle man stänga men blev så att man jobbar frukost istället en kollega är hemma med sitt barn som är sjuk..Och imorr är det bokrea kasnke det blir lite folk på frukosten :)

SKa ta ett varv med dammsugaren sen så blir det Kaffe å typ Semla :)
Längtar till helgen så blir det Party båda dagarna sja bli nice!

Kan berätta att jag vet va han heter nu oxå så nice hoppas att han  kommer in imorr antigen på frukosten lr på lunchen va ju ett tag sen man såg han ju å prata med han :)

Jag vet att detta är dumt det är jättefint väder ute å jag sitter inne men jag har vart redig ju vart ute nästa 2 timmar så jag kan unna mej lite soft nu

glöm inte att äta en semla idag för det är Fettisdagen!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback