Happy

Ionsdags så jobbade man sitt vanliga pass allså stängde å fick lite fint besök" av han" mkt trevligt han va inne å handlade lite så han kom in till mej å tjöjta lite å då hade jag chansen att fråga han om en fika men måste erkänna att jag vågade inte(feg jag é) så vi stod å tjöta kasnke 20 min sen så skulle han iväg så!
Sen så blev det lite tjöt på kollegorna att om att jag inte fråga men jag hoppas att jag får träffa han iveckan å då måste jag våga!

Sen va han inne på torsdagen igen å då hade jag oxå en chans att fråga för han å hans kompis satt vi salladsbuffén typ å när jag va ute å torka av den så kolla han in mej varje steg jag tog så :)
Sen när man kom hem på torsdagen så började man städa å plocka lite kändes som det behövdes även om man inte skulle ha gäster så är det gött att ha lite städat oxå!

På fredagen va det dags igen för jobb å när jag kom så sa alla han har vart här å käkade frukost å jag missa han tydligen va ju trökigt å jag trodde väl att han skulle komma å käka lunch men icke :(
Va en del att göra på fredag så va lite kämpigt tyckte jag men roligt å va en del i disken!
Det va rätt lugnt hela veckan så alla kom väl på fredagen så...Men det gick ju bra jobba över lite men men....Så efter jobbet åkte man hem till mina föräldrar å fira med god mat å lite vin å lite tårta!

Och jag kan berätta en liten rolig sak jag numera Fastanställd så nice..Så lätt blir ni inte av mej på resturangen lr på Coop! Men det är ju gött då vet jag va jag ska göra i framtiden *hihi*

Så det går bra nu!!
Men jag blir lite sur ange mitt tillstånd kommer ta cirka 2 månader innan jag får börja köra igen så trökigt...
Ska be min körlärare ringa dit se om hon kan göra nåt åt det!

Idag har jag å pappa till mina kusin Elin å hennes sambo med famlij pappa å roger skulle mäta på deras hus så fick fika å sen så fick man hålla lite i Elsa deras lilla goding!
Sen efter det så åkte vi in till stan å gick på glasbanken sen så gick vi till The view å käkade sen träffade vi kusinen Marina å sen träffa Farmor oxå sen så drog vi till skara å handlade lite pappa skulle ha lite gäster ikväll!
Mamma å gäng damer är i gbg å kollar på Tomas Ledin å då tyckte pappa att männen skulle träffas å göra nåt oxå så det är hemma hos dem å käkar å umgås!

Om det är lite mildare ute imorr kasnke man ska ta sig en promenad bara för att komma ut å röra på sig lite!
Måste hitta nåt att ha på bröllopet oxå får lite panik kan jag säga*usch*

Blir en hemma kväll med go mat å dryck å lite godis å gladiatorerna! å kanske lite på melodifestivalen men jag tycker det har blivit sämre för varje år typ ju!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback