det går bra nu

Började bra denna veckan allt först va man i lidköping å fixa lite saker sen så möte man upp mamma på stan å gick å käkade lunch sen efter det så tog man en sväng på stan för att försöka hitta till bröllopet men jag tror jag vet va jag ska ha på mej...

Tisdagen så jobbade man å då stod man idisken men jag trodde att man stängde men icke va väl lite gött det med...Sen hem å åt å sen la man sig isoffa bara softa!

Onsdagen så stod man idisken igen men då slutade man 16 å sen fixade man grejor till frukosten va helt okej!

På torsdagen skulle man umgås med favvo tjejen ELlen å vi skulle dra till trollhättan å shoppa lite men vi började dagen med att dra till jobbet å käkade frukost å kanske man fick träffa han men icke va ju synd ELlen ville se han ju!
Sen drog vi till trollhättan och där träffade vi Milo å hans mamma sen så gick i kollade lite affärer å hittade lite kläder sen så käkade vi på donken sen så när vi skulle åka hem så snöade en dek sen så stannade vi till hos Ellens föräldrar å där fick vi lite fika sen så körde vi mot skara!
När man kom hem så städade man å fixa lite hemma sen så va man rätt trött verkligen

På fredagen så träffade jag han när han va å käkade frukost sen så frågade jag han om han skulle komma å äta lunch men han visste inte men vid halv fyra tiden så kom han igen å han sa jag lovade ju att komma ju smile lite mot mej..sen så gav min kollega han en lapp med mitt nr hoppas att han hör av sig snart vore nice...

Har jobbat hela helgen på lördagen så va det rätt lugnt sen efter jobbet så kom mamma å pappa å då passa jag på att handla lite sen så lagade man mat till dem å kollade på melodifestivalen å va skandal vilka som gick vidare...sen efte de va slut så åkte de hem å jag fixa lite sen började kolla på bodygard sen så somna man rätt gött!
Idag va man sådär pigg å va inte alls motiverad att gå upp alls men efter nån halvtimme så gick det bra å sen fick man en promend till jobbet sen så va det en del idag å snöade idag igen *suck*
Gjorde chokladbollar å massa semlor...
Kom hem å diska upp resten från igår sen så nu sitter man isoffan å softar väntar på så ska de låta börja å sen så är det en bra film sen...

Sen ska man upp å jobba frukost ska bli nice hoppas att han kommer då :)
Är ledig på tisdag fundera på att dra till lidköping å kolla igen på kläder till det där stackars bröllopet ja å min kära mor är inte helt överens om klädsel....

På fredag ska man till Bjertorptslott med jobbet ska bli nice :)
Sen på lördagen ska man till mangos å se på en kompis band som spelar ska bli nice ;)
Och på dagen ska man köra iväg min soffa äntilgen :)

hoppas att ni har haft en bra helg :)

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Simona

SV: Ja, det var en jobbig dag.. =/ Jag har nog aldrig varit så arg på läkare eller sköterskor förut. Snäll du är saknar er med, men kommer nog inte på hela veckan dessvärre. Men jag kommer på fredag ;) på middagen. Kram, kram!!

2012-02-21 @ 06:40:55
URL: http://livetsgoda2.blogspot.com
Postat av: Lovisa

okej då vet jag! Va bra att du gör det hoppas att han blir bra snart då :)kram

2012-02-21 @ 10:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback