Ny klippt

Igår va man ledig så först va man på möte på jobbet och jag kan väl dock tycka att det va väl mer riktat på kassa personalen än resturangen...Men det va intressant ändå sen efter det gick man till resturangen å käkade sen så handlade man lite sen tog man en frisk å kall promenad hem sen så städa man lite sen så bäddaman ner sig isoffan med en varm kopp choklad å film med Miley Cyrus den hette The last song va bra tyckte jag allt!

va både romatisk å sorlig av sig!
Efter några timmar så va det dags att gå till frissan och fixa håret



Va tycks bli superbra tyckte jag allt!
Jo när jag kom hem så lagade man  god mat å unna sig lite gott att dricka synd att man inte hade lite sällskap vore ju inte fel ju :)

Idag har man jobbat va en del beställningar men det gick bra sen vid halv tolv tiden så kom mamma å pappa å kikade in lite så då tog man en kopp kaffe med dem å satt prata lite va trevligt sen va det jobba vidare :)

Va rätt kallt ute när man gick hem usch sen gick man förbi munken å köpte lite lördagsgodis å då träffade man kusinen Marina å hennes söta dotter Moa stod prata med dem lite å busa med Moa lite :)
Även om man är 25 år så är man inte stor för lördagsgodis kan jag säga *hihi*
Ska snart fixa lite mat blir lite rester från igår sen blir det lugn framför tv å ladda inför en ny dag på jobbet!
Mamma å pappa skulle till min kompis ellens föräldrar ikväll äta gott å spela lite spel mamma ringde kolla om man skulle med men jag sa den lämpliga bussen till stan hade gått sen så kommer de bli sent å man ska upp tidigt imorr så jag sket i det...men hoppas att det kommer fler gånger :)

Ledig på måndagen å då ska jag träffa sandra å höra hur de har haft det i åre!
På tisdag ska jag träffa Ellen igen å hitta på nåt skoj bara hon å jag ska bli nice kan dock inte säga nåt än lite hemligt än *hihi*

Är lite sugen på att gå ut å festa lite men måste få med mej några att gå ut med oxå vore nice!!

Imorr kan man va uppe länge å se på Wallander filmen för man är ledig dagen efter så gött!
Hoppas att det inte är lika kallt då kasnke man kan ta sig en långpromenad men det är tveksamt ju!

Hoppas att ni får eb bra helg nu alla :)

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback