1:a veckan på de nya året

Imåndags så va det dags att börja jobba igen efter nyår va lite segt å trött men efter nån timme så mjukna man upp så!
Va ganska lugnt så va lite skönt så men lite trökigt oxå men...Fick se han iallfall va mysigt å glad för!

På tisdagen va det lite mer att göra å då stod man idisken va lite skönt tyckte jag allt å man sluta 17 sen raka vagen hem i spöregnet sen hem byta om å träffa sandra för att ses på Nockes för att ta en fika vi hade ju inte setts oå evigheter typ kändes det som..

Sen efter några timmar så gick vi handla lite sen hem å blev soffläge å började kolla på SOS-segelsällskapsresan den är ju bra sen så det blev sent i säng!

Upp i hyfsat tid sen så va det trökigt väder idag med spöregn jag va nästa på att ta bussen till jobbet men icke sa nike så gick man va lite kämpigt å jobbgigt men det gick iallfall stod i disken idag med å det gick okej va en del idag med...
Slutade 16 idag handlade lite sen hem å började städa å plocka lite å så lagade lite mat...sen gick man över till Sandra för hon skulle låna mna pjäxor nu så stanna man där en stund å fick en kopp te satt å bara tjöta lite...

Vi skulle ha lite personalfest imorr men ingen hade lust å ingen va sugen så vi skulle ta de en annan gång å då va det meningen att vi skulle va hemma hos mej...va ju bra för då fick jag ta å städa å lite så... Har mab kite fint till helgen istället så gött :)Så nu sitter man å myser i en städad lägenhet så nice

Imorr jobba man stängning sen ska man hem till mamma å pappa sen så på fredagen så ska jag å pappa på den årliga LOFA-Cupen i lidköping ska bli nice...
Jobbar hela helgen usch va trökigt men va gör man inte för pengar å på kvällen på lördagen ska man på examens fest ska bli skoj å då får man reda på va ellen ville berätta för mej :)

Har beställt klippningstid å sen har jag beställt tid för mina naglar oxå sen nästa vecka ska man köra å ska köra halkkörningen oxå!

Hoppas att de löste sig med mitt konto oxå behöver verkligen tebaxs de pengarna nu innan måndag så :P

Imorr ska man stå där ute å servera ska bli gött oxå hoppas att man får se Daniel imorr oxå
Nästa vecka ska man till lidköping oxå å ta prover måste det nu!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback