Det är över nu

från underbart till ett bombnerslag :( Har haft det jättemysigt å underbart de gånger jag har träffat han men nu är det över jag kommer aldrig hitta nån att dela livet med å allt underbart...

KOmmer bli jobbigt att se han på måndag på jobbet men va är det alla säger livet går vidare*suck*
Det jobbigaste va väl att han inte har sagt nåt tidigare till mej utan typ fejkat att tyckte om att träffa mej å umgås med mej..

Så min otur kom idag istället för igår kan man väl säga då!
Ska bli nunna lr nåt så som det känns nu så lite jobbigt men det är väl bara börja leta igen eller va man nu ska säga :P


over and out

Kommentarer
Postat av: Simona

Nej, vad hände?? Usch vad tråkigt!! Tröst kramar från mig!!

2012-01-16 @ 07:34:00
URL: http://livetsgoda2.blogspot.com
Postat av: Anonym

tack vi tar det imorr på jobbet! det känns kan man säga

2012-01-16 @ 08:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback