examen å semla

Ifredags så va man på Lofa hela dagen sen så skulle man träffa daniel men det gick inte så de va lite tråkigt för han va sjuk :(
På lördagen va det dags att gå å jobba va inte alls sugen men men det gick bra när man va väl uppe sen så va det lite folk på lördagen å gjorde en del mackor å lite annat å vi har ju börjat med semlor oxå så ilördags åt man årets första semla så gott verkligen :)sen fick man skynda sig  hem å ta sig en snabb dusch sen så på nåt snyggt å sminka sig lite sen så kom mina föräldrar hämta mej sen vidare till Tranum på Examenfest för ELEn va en del folk å när man kom dit så fick man skumpa va gott sen så öppnade hon sina presenter  blev glad för dem :)
Sen så fick man 3 rättersmiddag
förrätt: Laxpate med räkor å lite fint å gott bröd
varmrätt: potatisgratäng å sen exotisk planka med rådjur,ren,skinka å fläskfilé och sås
Efterrätt: chokladfoundat med glass å hallon
Va jättegott verkligen tack så mycket





Fick veta en rolig sdak av ellen oxå men det kommer jag berätta lite längre fram men kag längtar iallfall :)

Pappa hade gått å lagt sig men när han vakna så hade fått feberfrossa och mådde skit så det va bara ringa till sjukan först trodde vi att han skulle få åka till Näl lr SKövde men som tur så fick han komma till lidköping men mamma hade ju druckit så hon kunde inte köra så frida å hennes kille morgan körde dem...Frida körde en bil med pappa å mamma sen körde Morgan hem Elsa sen så körde frida hem mamma så kunde ha bilen hemma dagen efter...
Jag fick åka med Henriks föräldrar till skara för de bor ju iskövde så man va inte hemma för en 02,00 tiden typ..
när man kom hem så ringde man daniel fråga hur han mådde å han mådde lite bättre å kunde kanske ses på söndagen men de blev inte så..

Upp på söndagen å när man gick till jobbet så va der avspäratta vid valhall för de hade vart nån idiot som sagt de va en Bomb där men de va falsk alarm typ...
det va väldigt lugnt nästan för tråkigt men man fick skjus hem av tezz pappa va mycket snällt :)
Somna rätt sent igår..

Upp tidigt idag med hade körlektion kl 7,30 å jag fick köra hela tiden va skoj men  jag missa lite märkte både jag å ellinor men
va dels på
*körfältsbyte
*skyltar
*parkering

Imorr ska man å halkkörning ska bli nice men det blir tidigt imorr med suck...
efter det tänkte jag dra till ldiköping å ta prover å gå hälsa på pappa oxå

Tänkte städa bort julsakerna sen å sen kasnke baka lite bröd å kasnke ta en promenad der ser ut som att det blir fint väder idag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback