fredag den 13:e otursdag

Itorsdags så jobbade man å stängde gick bra va rätt lugnt kan jag säga iallfall på sent på eftermiddagen..
På dan va det full fart å fick träffa min D oxå så å prata med han å hans  kollegor är ju så roliga när de är med...

På fredagen så va det den Fredagen den 13:e alla säger att det är oturs dag men jag kan nog säga att det va ingen otur för mej nästan tvartöm de börjde med att de va gött väder att gå till jobbet sen på vägen dit så ringde min fastighetesskötare å fråga om de fick gå in å kolla å mätta ange köksfläkt så jag sa det va okej så de gick in å sen efter stund så ringde de igen å sa att de skulle behöva ta bort ett överskåp å jag sa att de gick bra bara jag får en fläkt så då sa han att han skulle ringa beställa en så gött underbart verkligen..allså på sommaren kan man öppna fönsterna å så när man steker men på vinter är det kallt ju att öppna så...

Sen så på jobbet stod man i disken å jag hann med tyckte jag va rätt lugnt sen så trodde jag att jag skulle åka buss hem till mamma å pappa så jag skynda mej såjag va klar redan 16,50 sen skynda man sig hem men när jag va väl hemma så ringde mamma å sa att pappa kommer å hämtar mej så de skulle handla så det passa bra..kom hem till dem å då hade mamma fixat mat va gött sen blev det tv å sängen hela kvällen va sjukt trött...

Idag har man inte gjort nåt typ legat isängen kollat på tv eller jo jag har städat deras bil om en stund ska jag å pappa på bandy va meningen vi skulle ut å festa lite några från jobbet men det va ingen som hade lust eller hade annat för sig men det kommer väl fler gånger...SKa se på gladiatorerna ikväll se om det är nåt att ha!
Så jag blir kvar hos mamma å pappa ikväll med sen så ska kasnke med å hälsa på min kusin Elin å hennes famlj imorr pappa ska dit å kolla på deras hus sen ska vi familjen gå på bio Stig helmer filmen :)



Hade ni nån otur igår??

OVer and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback