Lofa

Itordags så stängde man va rätt lugnt kan jag säga va lite skönt de med...
Det va ju en del på dagen så!

Sen kom pappa hämta mej sen så handla vi lite sen så åkte vi köpte pizza å sen raka vägen hem å jag fick köra va ju ett tag sen man gjorde de så det va skönt att öva lite innan måndag å tisdagen så :)
Käkade sen så blev det så att man la sig i stt gamla flickrum å kolla på tv å då visade de en revy med Eva Rydberg och Ola Forssmed den va riktigt bra tyckte jag  sen såkollade man på Missson Impossible med Tom crusie han är rikigt jäkla snygg tycker jag allt...
Somna sent sen så fick man en lite sovmorgon sen så va det dags att dra mot lidköping mot årets LOFA-cupen i lidköping tradtion verkligen!

Va en del folk verkligen så vi va där runt 12 tiden sen så åkte vi runt 17 tiden så man hade verkligen träsmak i röven (ursäkta språket)..
Är hemma nu å kolla på tv å ska laga lite mat å bara mysa framför tv å ladda inför jobbhelg jag fundera om man ska byta bort söndagen för då är det finalerna på fotbollen ska kolla om pappa ska åka!

*Har snöat lite igår natt å det va minus grader när vi åkte hem förut*bbr*
Imorr ska man jobba till  17 sen så ska man till Ellen på examensfest bra gjoirt vännen å bra kämpat verkligen...

Min daniel låg hemma å sjuk stackarn vännen hoppas att han blir bra snart vill ju träffa han å mysa å umgås även om vi ses på jobbet typ varje dag men!

Mm jo Junior kronerna vann hockeyn igår natt stort grattis!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback