lycklig å övertrött

Imåndags så stängde man å det gick okej va jättelugnt verkligen nästa lite trökigt kan jag erkänna men!
På tisdagen så jobbade man frukost å det gick bra va oxå lugnt å har kollat in en ny kille på frukosten han kör lastbil å är en charmtroll verkligen :) lunchen va lite mer å då gick tiden fortare så det va skönt att komma hem i tid oxå!
Och samma dag så kläckte en kollega ur sig att personen skulle operars på torsdagen *suck* och vi är ju kort om folk redan skulle detta hända oxå:( å chefen fråga hur länge har du veta om detta frågade han personen å svarade några veckor  sa personen chefen bara suckade å blev lite smått irriterad så men det löste sig ändå fia tog en dag å jag tar ena passet imorr :)
Och igår skulle man jobba till 16 men så kickis barn tilli va hemma å magsjuk å kicki sambo va oxå dålig då frågade om jag kunde tänka mej stänga så jag fick jobba  2 timmar extra så det va väl okej...Men somna rätt sent igår så va lite jobbigt att gå upp idag hade frukosten idag med  pga att kicki va hemma å tog hand om sina sjuklingar..Jag skulle ha vart ledig idag men fick jobba men det är ju pengar så sen va det en rask promenad hem för då skulle man på teori utbildning som va ca 3 timmar va intressant men lite segt oxå å dels när man va trött oxa va det inte lättare :P

Jo i går när jag jobbade så ringde fastighetskötare till mej å sa att fläkten har kommit å då frågade han om det va okej de gick idag å fixa den så det va helt okej så nu har man en fläkt helt underbart men har dock inte nåt filter än men det är bättre inget kan laga mat på " riktig" så j*vla gött så imorr ska hag unna men en lyx middag verkligen va meningen att ellen skulle komma men hon fick hoppa in å jobba så det går före tyckte jag :)

Imorr ska man jobba 8-17  sen bara hem å softa sen ladda inför jobb helg utan kök dock de ska lägga nytt golv iköket så vi kommer inte få vara där kommer bli jobbigt verkligen men det är bara bita ihop...

Sen en rolig ska vännen tereze hade planer att flytta från skara till sin kille neråt ilandet men efter många om å men så ska hon inte det utan han ska flytta hit så det blir bra kommer stanna kvar å hon har ju jobb så det känns väl bra!

Jag kommer troligvis bli fastanställd på coop oxå så den dagen kommer så ska de firas ska bli nice :)

Nepp nu handboll kom igen nu grabbar :)

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback