Underbart

Imåndags hade man körlektion å det va bara jag som körde den andra personen va nog sjuk eller nåt så jag fick köra själv det va nice :) Sen så skulle jag egentligen avbeställa tid för naglarna men grejen va det att jag hade tid idag så det va gött så vid 10,30 så satt man där hos karolin å tog bort naglarna så det va gött!
Efter det så gick jag handla lite sen började jag baka bröd å efter det så tog jag ner julpyntet även om det inte va så mkt jag hade tagit fram
Va lite mysigt va inne när det snöa hela dagen å natten!

Sen så på tisdagen va det dags igen för att köra det gick bra ;)
Vid 14,30 tiden så kom daniel å hämta mej sen åkte vi hem till han å kollade på Michael jackson dokumäntr som va nästa 3 timmar sen så började han laga mat blev lövbiff,klyftpotatis å beasås å vitlöksbröd han sa dock jag är ju ingen mästerkock så men jag sa att de smakade bra ändå :)
Sen kollade vi på Jägarna 2 va oxå bra men rå men den va värd att se så den kan jag rekomendera! efter det blev det Smurfarana som jag hade med mej va lite smårolig!!
Blev inte så sent isäng så vi låg pratade å myste en lite stund va mysigt!
Men på morgonen va snön borta va lite tråkigt men lite skönt oxå tycker jag allt

Han gick upp strax efter 06,00 sen åkte runt halv sju va lite tidigt men men...Men det va mysigt att vakna upp brevid nån imorse ;) hoppas att de blir fler gånger!
Sen iväg till jobbet va rätt lugnt men lite folk va det allt va en del fika gäster så:)
Fick ju träffa daniel igen på lunchen va nice å underbart!
Stängde idag gick bra men det va lite segt va inte så mkt folk :(

Stänger imorr med sen så diskar man på fredag å då är det Fredagen den 13:e de brukar säga att det är otursdag hoppas att de inte är för mej!!

Får lön på fredag va gött! Hoppas att de blir nåt på lördagen vore trevligt ju är party sugen verkligen nu kasnke ska hem till mina föräldrar ihelgen fundera på att åka dit på fredage efter jobbet

Ska försöka storhandla på lördagen om pappa kör in mej till skara så :)


Over and Out

Kommentarer
Postat av: Simona

Vad roligt att körlektionerna går så bra!!

Hoppas ni får en bra helg. Får se om jag kan lösa lördagen!! ;) kanske åtminstone kan komma en sväng hem till dig om turen är på min sida. Kram

2012-01-13 @ 09:02:49
URL: http://livetsgoda2.blogspot.com
Postat av: Lovisa

japp det går bra :) okej men det kasnke inte blir nåt som det ser ut nu så det är lite tråkigt..desamma hoppas att de går bra ihelgen :) kram

2012-01-13 @ 20:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback