helgen

Har verkligen jobbat en vecka istreck men det har vart skoj oxå...Idag va man lite trött ändå mina ögon gick i kors så jag jobbade frukost så!

Ihelgen så jobbade och då skulle vi få nytt golv iköket så vi fick springa mellan charken å resturangen men det gick bra ändå men vi va trötta i benen å fötterna på kvällen men nu idag är det som vanligt igen!

Jobbade frukost å då va det en del folk sen så fick man städa efter allt ihelgen å sen så fick köra tebaxs allt till köket igen va en del så..
Sen va det lite på lunchen så det va lugnt så!

Har jobbat frukost typ hela veckan va gött sen så jobba man över på fredagen man jobbade till 17 men kom hem runt 18 istället så

Idag jobbade man tidigit som sagt sen efter jobbet drog man till lidköping å skulle på synundersökning å det va väl sådär va lite negativ saker så!

Imorgon ska man va ledig så gött verklgien ska sova ut å kanske ska träffa Ellen oxå behöver träffa kompisar å så bara för att glömma han typ!

Men jag har börjat kolla in en ny kille på resturangen han kommer å äter lite då å då...han är jättesöt verkligen å charmig så!

Just nu väntar jag på Handbollen ska börja å sen så tvättar man blir bra...
Vill ha vår nu å värme så man kan cykla till jobbet å bara ha tröja å så :)

Ska sätta mej med teorin imorr måste verkligen det så ska bli skönt att bara va hemma å tar det lugnt!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback