Utkast: Jan. 26, 2012

Man jobbade frukost på måndag å jag kan säga att mina ögon gick i kors när man slutade sen efter jobbet så drog man till lidköping å på bussen träffade man Emma va skoj att se henne va ju ett tag sen ju :o)
På kvällen så fick man ett mail av en kompis på en kompis till henne som jag skulle kolla in på fejjan han hade tydligen sett mej på resturangen å tyckte jag såg bra ut så vi har skrivit på fejjan å byt mobilnr!

Tog en rejäl sovmorgon på tisdagen vakna käkade frukost väntade på att bäste Ellen skulle komma så innan hann man plugga lite å städa sen så drog vi till donken käkade lite sen så drog vi till ÖB kolla lite sen så tebaxs mot stan lr mot mej sen gick vi några ärende(hemlisar) sen gick upp till mej å fikade å pratade å pratade lite å några saker :)
Hon åkte hem vid 16 tiden sen så kollade man bara på tv å softa verkligen va gött!

Jobbade på onsdagen så det va full rulle igen å en av gästerna möte man när man kom å han sa att man va försenad..Och han sa att vi ses på fredag på fruksoten :)
Stängde på onsdagen va rätt lugnt sen så skynda man sig hem för att hinna se på handbollen men dock losa demn va ju tråkigt ju :(

Är fortfarande lite jobbigt att se D men det går över snart!
Imorr ska man jobba frukost sen så hem å fixa lite sen vidare till skövde för att träffa Ellen igen vi ska laga lite god mat å dricka lite gött å kolla på film sen ska vi på stan på lördagen å kolla på lite saker sen ska jag fixa present till pappa som fyller år på måndag!
Skulle ha åkt hem till ellen igår men det blev inte så kom saker imellan så men det kommer fler helger ju!
Så igår kom pappa hämta mej efter jobbet å sen åkte vi käkade sen så hem till dem å jag kan erkänna att jag somna runt halv tio va jättetrött å sen vakna jag halv tolv idag behövde det verkligen!
Mina föräldrar skulle ha gäster men det blev inställt pga av sjukdom!

Så det blir en lugn helg men det är skönt det med!
Har verkligen jobbat mkt det senaste  känner jag känns både i huvudet å kroppen ju!

Jobbar frukost 3 dagar nästa vecka sen är det som vanligt igen då är hon tebaxs ska bli lite gött oxå!
Kan säga att han kom aldrig igår på frukosten han svek mej va illa ju hade ju sett framemot detta ju :(
Och D försöker va rolig på min bekostnad det är lite surt å jobbigt vfr detta undrar jag bara!

Ligger isängen å kollar på en värsting till syster 2

Hoppas att ni får en bra helg :)

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback