2012-01-31

Ilördags så va man hemma hos mamma å pappa på dagen sen senare på kvällen körde pappa in mej sen kom en kompis förbi tjöta lite å kollade på tv sen somna man rätt sent! KOllade på Gladiatorerna va helt okej!

På söndagen så tog man en rejäl sovmorgon det behövdes detta verkligen efter allt jobba å slit typ sen så senare på kvällen drog man på Bio kollade på den nya Mission :Impossible Ghost Protocol med Tom crusie va riktigt bra den kan jag rekomendra verkligen se! Sen blev det kvällsmat på Max va helt okej tyckte jag men Burger King är mkt goå hdare även om man har jobbat Mcdonald´s!

Kom rätt sent hade svårt för att sova men det jobbigaste va att man skulle upp halv sex på måndag å jobba frukost!
Efter jobbet så skulle man fixa present till pappa från mamma det blev en Vädergrejs och ut av mej å brorsan fick han en tröja å rakvatten Grattis Pappa!
På kvällen va det lite kalas det va vi å farmor å pappas bror Kent kom en sväng så det blev lite smörgås å tårta så man va både trött å mätt när man kom hem igår sen så va det bara gå upp halv sex på tisdagen igen va lite segare idag än i måndags!
Va en del att göra idag och plus på detta skulle chefen på ledningsmöte på jobbet å vi tycket va lite olämpligt att lägga det mitt i lunchen å en tisdag men det gick bra ändå kämpade väl allihop så....
Imorr har man lite sovmorgon härligt ska försöka komma hem i tid imorr å ta gå hem å ta på meh lite mer kläder å kanske gå på en långpromenad imorr måste börja träna nu oxå!

Pratade med D igår va helt okej men lite jobbigt fortfarande men men...
Träffade han lastbilchaffisen idag på jobbet kom å käkade frukost :) va ganska lugnt imorse så gött!

En kompis till mej sa att mej att hon hade en killkompis så hade sett mej på resturangen å tyckte jag va söt å snygg å kunde tänka sig träffa mej så vi har blivit vänner på fejjan å byt mobilnr men grejen är att han är tydligen väldigt blyg av sig så när man skickar till han på fejjan lr sms så svara han nej så jag vet inte va jag ska göra om man ska avvakta kanske...MIn kompis sa att hon skulle hjälpa mej lite så vi får hoppas att vi kan ses å hitta på nåt vore skoj...Han är söt å snygg å verkar jättetrevlig å charmig så men det är väl bara vänta å se hoppas att han kommer å käkar snart igen :)

På fredag ska man klippa sig ska bli gött men jag vet inte riktigt inte va jag ska hitt på men jag hoppas att Karin min frisör kan komma på nåt snyggt men jag vill ha lite längd å men lite kort oxå!
SKa nog åka till lidköping på fredag oxå å ta prover oxå måste verkligen göra det!

Idag kom en kollega hem hon har vart utomlands vill oxå ut å resa får spara ju men vi har ju sälen att se framemot i april på det där bröllopet som aldrig blev av i nov så ska bli nice å trevligt!
Måste kolla på va man ska ha på sig oxå vill ha nåt snyggt :)

Ska tydligen bli kallare ute nu har det sagt lite tråkigt vill ha vår å värmen :)

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback