Utmaning!

1) VAD GJORDE DU FÖR 10 ÅR SEN??
jag gick iskolan å tror jag höll på med konfirmation läsningen!


2)VAD GJORDE DU FÖR 1 ÅR SEN?
jag jobbade på coop

3)  5 SNACKS DU GILLAR?

*Cola
*popcorn
*choklad
*redbull
*smågodis

4) SÅNGER DU KAN TEXTEN TILL?

Elois-Arvingarna
ALdrig ska jag sluta älska dej-helena bergström(livet är en schlager?
Bumbi björna
1:a gången-magnus Uggla
Det stråla en stjärna


5) SAKER DU SKULLE GÖRA SOM MÅNG MILJONÖR?
*Resa tebaxs till mitt hemland
*Shooppa
*köpa ut min lägenhet
*betala tebaxs mina skulder
*köpa en lägenhet utomlands

6) SAKER SOM DU ALDRIG SKULLE KÖPA EL KLÄ DIG I?
cykelbyxor
one pice


7) 5 SAKER DU GILLAR ATT GÖRA?

*va med kompisar
*träna
*tända massa ljus å mysa bara
*fika
*baka

8) 5 FAVORIT LEKSAKER?

*mobilen
*dator
*tvn
*kamera
*singstar

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback