Let´s dance final

Imåndags så va man på läkarundersökning å dels va det att de va ultraljud på mitt hjärta å det va bra å jag  fick mitt intyg så det är bara skicka in det så hoppas på de bästa!
Och sen efter det blev det en tur på stan sen så gick man upp till faster å fika med henne sen så tog man bussen hem å städa lite sen så efter några timmar så ringde mamma frågade om jag skulle med till skövde å Biltema för de skulle kolla på cykelväskor å sen så köpte jag ett nytt plast skydd till mobilen sen så blev det kvällsmat på Max sen hem å bara la sig isoffan bara softa!

På onsdagen va det dags at jobba igen å va en del att göra å så va vi 2  som stängde va helt okej sen hem å bara ladda inför fotbollen som Sverige vann med 3-2 men Island va inte dåliga som jag trodde typ..

Jobbade på torsdagen stängde igen å vi va åter igen 2 st på stängde gick bra!
Och när man gick hem så mådde man sådär hade halsont å lite huvudvärk för en kollega jobbade å va lite små sjuk så hon hade nog gett oss andra av hennes sjuka typ!

Fredagen så stod man idisken va gött men det va en del att göra men skoj är det ju när det mkt att göra!
Köpte lite onyttigt godis innan man drogn hem å byte om å tog en dusch sen s kom en kompis å till mej å sen hem till R å lagade mat blev hemgjord pizza sen lite gott att dricka till å lite godis å en film som va kass tyckte vi!
Och vi kollade på finalen av Let´s dance å rätt dansare vann tycket jag!


Lite bilder å Molly Nutley kom  värdig 2:a hon va oxå grym tyckte jag allt!!
Sen kollade vi på film som hette Cash 44 den va kass!
Han åkte hem op lördagen å då passa för att  att han skulle möblera om ihans lägenhet å städa å lite... sen så kollade jag  på film å åt gott å  mådde sådär verkligen somna sådär sent va seg... nu så ligger man isoffan å har kollat på Mästarnas Mästare finalen å Jörgen Jönsson vann hela skiten å Magnus Wislander på 2:a grymt gjort!
Har duschat å grejat lite hemma nu blir det Die Hard 4,0 med Bruce
Och ladda inför en ny jobb vecka å helg så!
Hoppas att ni hade en bra helg!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback