2012-03-04

Ilördags så jobbade man å gjorde en del smörgåstårtor sen så va det semlor oxå sen va det en del folk mkt fika gäster sen så handla man när skulle hem sen hem å städa å sen fixa lite mat gjorde hemgjord cesarsallad sen blev det lite onyttigt med lite godis sen så kollade man på Gladiatorerna sen blev det sent isäng igår suck...
Igår så kunde man sitta ute å njuta på rasten isolen så gött verkligen sen så hade en kollega dragir ihop nåt nu att vi ska åka till Gbg i 3 dagar å bara njuta av våren å kasnke gå på liseberg å umgås vore skoj å detta skulle bli i maj längtar verkligen till detta!
Igår så gjorde man en del smörgåstårtor till butiken å alla utom en va kvar imorse när jag kom så det va ju bra

Idag va det lite lugnare så då passa jag å fia göra chokladbollar sen gjorde vi smörgåstårtor sen så hade vi en beställning på semlortårtor det gick oxå bra!
Fia hade gjort några egna bakelser idag å det va tänkte jag skulle få göra några oxå men det blev inte så men det kommer väl fler gånger!
Sen så stängde man disken idag va lite gött sen blev det en promenad hem nu ligger man i soffan bara tar det lugnt nu är man ledig 2 dagar ska nog passa på att baka lite kasnke bröd å bullar kasnke!
Och om det är fint väder så blir det nog en promend sen på tisdagen ska man till  gymmet oxå ska blir gött igen!
Ska ringa min läkare oxå!

Väntar på en film ska börja sen blir det nog SÅ ska de låta å sen kasnke Wallander film oxå!
Man kan ju sova ut imorr kasnke ;)
Hoppas att ni har haft en bra helg

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback