2012-03-19

På fredagen så skulle man till skövde till Kss och hade tid kl 13 men fick sitta å vänta 2 timmar va tråkigt nog men efter många men så fick man pengarna tebaxas sen så tog man bussen direkt till Lidköping för jag å Pappa skulle se på Bandy men jag gick upp till Monica en sväng å satt där å vänta på pappa å vi passa på att käka lite oxå sen så va det dags att dra till Arena å se på dn 3:e semi-finalen och det va en spännade match men det va vann med 6-2 och jag blev lite chockad att jag träffa min jobbakollega Therese där va premiär för henne hon tyckte det va okej att gå på Bandy...
Sen hem å tog en hamburgare sen hem typ tvätta av sig sminket å sen lägga sig för man skulle upp å jobba dagen efter..

Upp på lördagen va rejält trött men det gick bra sen när man hade fått sig lite luft å promenaden till jobbet...
Va den att göra sen så fick man göra en princess tårta (med lite hjälp av sofia)..
Sen hem å typ ladda inför kvällen för då skulle man på bio med en kille..så han kom å hämta mej runt halv sju sen så bestämde vi vart vi skulle äta så det blev Mangos så det blev Pasta å vi satt å prata i 3 timmar sen så va det dags att gå på Bio vi kollade på En gång i Phuket va bra..Kom rätt sent på lördagen..

Upp tidigare på söndagen för att jag skulle göra en princesstårta som va beställd 10 på förmiddagen..
Sen va det en del special tårtor oxå sen så va del att göra sen så stängde man sen så handlade man lite sen så bara hem å inta soffläge..Och sen fick man veta att Villa blev klara till Sm-final på söndag hoppas att de sänder matchen på tv...
Kommer sitta klistrad framför Tv på söndagen om den sänds..

Tog en sovmorgon idag va rätt gött eftersom jag fick inte så många timmar sömn ihelgen så..
Jobbar ons-lör så det är lagom...

Over and oUt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback