Too do lista

Jobbade tisdags å va meningen att skulle jag stå i disken men jag å tezz byte så jag stod där ute sen efter lunchen så ställde jag mej i disken va helt okej tyckte jag va lagom lugnt på dagen...
Va fint väder ute å man tog en långsam promenad hem från jobbet sen hem å bara tog det lugnt lagade lite mat..

Igår så stod man idisken hela dagen sen efter lunchen så gjorde man irodning till frukosten va okej sen så va det underbart väder ute igen å man hade inte bråttom hem precis så man tog promenad i det underbara vädert..
Jo när jag kom till jobbet på onsdagen så va han chaffisen där käkade frukost å han hade med sig tror jag sin flickvän så han vågade stå å prata med en som han brukade göra så..

Idag vaknade man å då började man med sin "lilla" lista
*Ringa läkaren
*B
*Städa
*Putsa fönster
*plocka iordning

Va ju bra väder att storstäda på det är gråmulligt å nästa som det ska börja regna vilken minut som helst

Och jag kan säga att jag fick en del gjort ärligt talat...
Så nu sitter man här i en nystädad lägenhet å det luktar så gott :)
Imorr ska man till skövde å till KSS hoppas att det blir bra resultat
Ska kolla med pappa om han har tid å hjälpa mej med min cykel imorgon efter han har slutat jobba vore gött att få den lagad så slipper man gå till jobbet nu även om det är bra väder å skönt att gå

Sitter å med en kopp kaffe å kollar på Vingar av glas..
Och de har bokat hotell till gbg helgen med jobbet ska bli skoj längtar till maj det ska bli skoj :)
Men innan dess så hinner man fylla år och ska på bröllop så man har mkt att se framemot

JObbar hela helgen å ser framemot lördag oxå ska bli skoj hoppas jag och hoppas att det blir lugnt ihelgen fast även kan det va lite folk på jobbet så att tiden går lite fortare :)

Jag hoppas att jag kan åka hälsa på Amelie istorstaden isommar vore nice ju

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback