Känns bra

Itorsdags så gjorde jag en lite vurpa på jobbet å ivurpa så råkade jag vrida till höften så jag har lite ont iden så det är måttligt roligt men jag jobbade klart mitt pass på torsdagen sen så byte jag bort min fredag dels skulle man till läkaren sen så skulle jag vila höften så...
Så vi lunch tiden på fredag möte jag simona å hennes busfrö alexander gick å käkade på krikelin sen så kollade vi lite iaffärerna sen drog vi tll jobbet handlade lite sen va jag inne på jobbet å prata med chefen sa det som det va med höften att jag hade en blödning ihöften så det va bara vila sa jag till chefen..

Sen hem å bara softa det va ju inget roligt väder ute ifredags det regna bört dock va det bra att all snön försvann bara...
På kvällen sen blev det lite gott att äta dels vitlöksbröd å lite kött å klyftpotatis :) sen blev det film å rätt så sent isäng den kvällen..

Lördagen så va man uppe i hyfsad tid sen fixade man lite hemma sen vid tolv tiden så kom favvo tjejen ELlen hit till skara tog en fika på Nockes å prata massa skit det va ett tag sen vi träffades sen fick jag se deras nya bil riktigt snygg bil ju...
Sen hem vila inför kvällen för då skulle man till lidköping å fira sin morbror/gudfar Roger som fyllde jämnt skulle ta tagit bussen till ldiköping men har ju en sånn snäll mamma som kom å hämta mej iskara sen till lidköping sen när vi kom så va deras söner hemma med famlij sen kom ELin å hennes famlij sen kom mormor å morbror lars å björn oxå
Fick jättegod mat där sen fick vi god tårta sen så å det blev lite melodifestival oxå på kvällen å rätt låt vann tyckte jag :)

Sov hos mamma å pappa inatt sen så vaknade man rätt så bra tid sen så har vi inte gjort så mkt idag mamam körde in mej till skara vid 16 tiden för de skulle iväg..va inne på coop en sväng träffade Recebecka som jobbade sin sista dag idag på coop hon ska flytta till varberg till sin kille som pluggar där :)
Nu ligger man i soffan bara softar har vart på munken å köpt mej lite godis inför filmerna som går ikväll...

Har vart kanon väder igår å idag..
Jag å ellen fundera på dra till stockholm å kolla på Dirty Dancing men vi fårse imorr ska jag nog ta en sovmorgon å ta mej en promenad beror va det är för väder ute imorr...

Ska jobba ivecka å helgen sen...
Har börjat prata med en kille från allingsås verkar som en toppen kille hoppas att han vill ses snart vore skoj å mysigt..

Hoppas att ni har haft en bra helg

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback