skrämande

Iförra veckan så skickade jag till chaffisen å önskade en trevlig helg å han sa att de skulle han ha om han fick se på hockeyn för sina barn å blev chockad att han hade barn han så ju yngre ut ju men det visa sig att han va runt 35  lr nåt..
Barnen visade sig va 12-11 år..

Och idag hände det en annan sak vi stod å pratade lite med en kollega som va å handlade å då råka vi stå nära korgarna så kom de ett äldre par å sa ursäkta mej (fast på engelska) kan jag få ta en korg bara eftersom jag stod framför dem...
De trodde inte att jag kunde svenka eftersom jag va mörkhyad...
Det är skrämade verkligen ju!!

Fick jobba frukost idag eftersom en kollega va hemma med sitt barn så det va gött va rätt lugnt på frukosten sen va det rätt så lugnt på lunchen med va helt okej...
Men det va segt att gå upp idag eftersom man brukar ju inte göra det precis ju!
Å så jobbade Emelie idag igen å ska jobba resten av veckan oxå hon kommer bli grym tror jag allt!

Imorr jobbar man sin vanliga tid nice sen är det inte många dagar kvar tills vi drar till gbg ska bli skoj...
Måste ringa vårdcentralen oxå se om man kan gå dit å ta ett prov bara!!

Over an Out



Kommentarer
Postat av: Simona

Hoppas ni får det kanon i Ggb!!! =)

2012-05-15 @ 18:44:33
URL: http://livetsgoda2.blogspot.com
Postat av: Lovisa

yes hoppas jag med å bra väder oxå :)

2012-05-16 @ 08:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback