Gbg-helg

Förra helgen så va vi i gbg några jobbar kollegor!

Började med på fredag morgon att gå till vårdcentralen sen så tog man en hörlig promend hem sen packa färdigt inför resan och sen efter det så skulle man äta lite oxå!

Möte upp de andra på station sen tog vi bussen till falköping sen så fick man vänta på tåget ifalköping till Gbg och det va undebart väder!
Sen lite efter 17 tiden va vi framme å checka in å betala rummen sen så va det dags att fixa sig lite sen va det bara köra igång festande sen så senare kom fia min kollega hon hade jobbat så kom senare..
Hon fick fixa sig lite sen så va det ut på stan å mot en club istan en synikclub va väl sådär men nu har man vart på en sådär...Kom hem sent på kvällen å sen somna man rätt sent!

Gick upp rätt tidigt på lördagen för att käka hotell frukost så underbart verkligen!!Och möte upp de andra å sen så delade vi på oss några ville shoppa å vi drog till liseberg allså vi fia,robin,å bettan som gick dit å fick en härlig promenad i solen sen så kom vi dit å betala inträde å sen körde 5 kamp och vi börja med att äta å tog en cider/öl sen så började vi med 5-kampen å jag kom sist!

Dagens vinst :)

Sen så spelade vi på några chokladhjul å jag vann plopp så det va skoj!!
När vi skulle tebaxs till hotellet så hade vi några stop allaså barstop å va nice å trevligt..Och vi hamna på en jättemysig uteservering satt där en stund

Och sista stopet hamna vi på en trevlig Bar som hette Cafe Cappucino tror jag de hette och där drack vi några drinkar jag tog Reb bull å jäger å nån tog några öl å Fia å Bettan köpte goa balieys drinkar

Sen hem å äta lite å det blev på burger king sen så upp duscha å byta om till party kläder sen så va det fest igen å vi hade olika åskiter vart vi skulle till en del skulle till gretas(bög)club coch vi fyra som va på liseberg va på en salsa vlub nice!
KOm hem sent den kvällen med somna gött å hade lite ont ifötterna!

PÅ söndag tog vi en lite sovmorgon gick å åt frukost sen så gick vi tebaxs å börja packa ner sakerna å fixa sig lite sen vid 12 tiden så åkte vi hem med tåg sen så kom vi till falköping därifårn fick vi skjus hem sen så hem å vända typ sen så vidare till en kompis å käka lite gott å njuta lite!
Somna rätt så tidigt va ju rätt trött efter denna toppen helgen med kollegorna

De som va i GB va Fia,Bettan,Robin,Måns,Erik,Sandra,Weronika,weronica reccebecka,emelie å jag såklart men några va bara med 1 natt sen åkte de vidare eller hem!
Kan tänka mej att göra om detta nån mer helg kasnke efter sommaren sa vi!!

Tack alla Coopare för en underbar, trevligt å skojigt helg :)

NU har du fått en liten överblick över allt vi gjorde dock blev det inte så många bilder...