trött,tröttare å tröttast

På fredagen så va man ledig å då passa man på att städa å så..
Sen senare på dagen ringde S frågade om vi skulle ta en fika å då åkte vi till jobbet å tog en fika å en passa vi kolla läget inför helgen oxå för vi hade som sagt lite att göra då...
S hade med sig busfröt A när vi fikade å han hade så mkt spring i bena så jag släpte ner han på golvet å man fick allt hålla koll på grabben för vips så va han på rymmen men det gick bra å han tyckte va jätteskoj att gå lite för sig själv!
Kom hem å laga lite god mat sen kollade man lite på hockeyn lite sen va det nån film oxå men va så man skulle lägga sig tidigt för att komma upp dagen efter!

LÖrdagen upp 6,30 å fixa sig lite sen kom S å hämta upp mej sen mot jobbet å vi hade frukost å det kom en person på frukosten lite tråkigt sen så va det bara att köra igång för dagen typ jag stod på kallskänken å S å en annan kollgea fia va där å hjälpte till extra på lördagen så hon fia fixade med Skara Ik:s mat å S fixade maten till resturangen å jag höll på smörgåstårtor å mackor till oss!
Skara Ik skulle ha mat både lunch å kvällsmat så första laset kom de och hämta runt kvart i elva och skulle maten till oss va klart typ samtidigt!
Sen hade vi en catering på 10 pers senare på dagen som jag å S hjälptes åt med eller S visade mej hur jag skulle göra så fick jag göra resten typ
Sen Skara IK:s kvällsmat skulle hämtas runt kvart över fyra!
Fia åkte hem runt 14 tiden tusen tack vännen :)
Och det va en del folk som fikade å käkade oxå så det va fullt upp verkligen
Sen när det sista va gjort va det bara städa av fort som möjligt sen så iväg å byta om å vänta på ata pappa skulle komma å hämta mej sen vidare mot Lidköping för att träffa släketen å bowla de andra hade starta när vi kom men jag å pappa hann med en del oxå! Min bror bowla åt mej i början :)
Efter bowlingen så åkte vi till min morbrors å hans frus hus för att äta lite mat å han trevligt å mormor hade bakat en jättegod tårta va mkt trevligt va hemma sent på kvällen bara sminka av sig å gå lägga sig typ*hihi*

Imorse råkade jag stänga va mitt alarm men vaknade ändå men S stackarn fick vänta på mej några minuter innan jag kom ut(sorry) hade en frukost gäst idag med lite tråkigt sen så va det full vart igen med smörgåstårtor o maten till Skara Ik igen men idag skulle de bara ha lunch så det va ju skönt det å det gick bra å de blev en del över och idag har det vart en del folk oxå
Idag va det krångel med kassan med det gick bra ändå
Städa vi av å gick hem i tid idag!
Kom hem gick över till Sandra å lämna en sak å tog med mej mina pjäxor oxå sen så hem å la sig isoffan å bara pusta ut efter denna helgen som va!
Men kom på nu att jag inte kolla om det va nåt beställt nåt tills imorr men therese får strypa mej imorr annars

Nu jobbar man fram tills torsdag sen har man en ledig dag sen jobbar man helge igen hoppas att den går oxå fort ska laga mat till SKara Ik igen!

På onsdag ska mina kära föräldrar ut resa lite hoppas att de får skoj vill oxå resa får väl spara lite nu oxå!
längtar tills man får lön oxå

Har haft ont i huvudet hela dagen å jag har tagit en tablett men det har inte hjälpt nåt ju :(
Ligger å kollar på Jönssonligan va ett tag sen man såg de filmerna!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback