Utmaning!

Någon som vågra utmanna mej på detta att svara på 11 frågor. Brukar vanligtvis strunta i såna här "kedjeinlägg", men just nu hade jag inget annat att skriva om, så varför inte? =)

1. Om du var ett djur, vilket skulle du vara och varför?
Om jag va ett djur skulle jag nog va en vit tiger jag tycker de är söta å fina lite annaorlunda mot alla andra!

2. Tre saker du inte kan leva utan?
Saker jag som jag inte kan leva med är Mobilen, tv och sen kontokortet o min underbara säng såklart

3. Sommar eller vinter?
Sommar.

4. Vem i kungafamiljen skulle du vilja träffa, och varför?
Kronprinsessan carl-philip. Jag tycker han är lite söt å snygg

5. Fanta eller Coca Cola?
Coca cola väljer jag hellre än fanta

6. Tror du på det övernaturliga?
Till viss del. Äsch, who am I kidding? I'm a believer!

7. Misstag du ångrar?
Dom berättar jag inte här..!

8. Om det bara fanns att välja mellan kostym eller OnePiece i klädesväg, vilket skulle du välja?
Jag skulle välja kostym helt klart ju!

9. Har du busringt någon? Vem och varför?
Har jag säkert gjort men säkert till en kille lr kompis för att skoja lite

10. Vilken levande kändis skulle du vilja dansa bugg med?
Sebastian Larsson(fotbollsspelare) han är sjukt snygg å verkar snäll,söt å trevlig

11. Vilken teknikpryl är onödigast?
Det finns väl inga onödiga teknikprylar? Jo, det finns massor. Men ingen av dom jag äger!

Nu är det ju meningen att jag ska utmana 11 bloggare, med egna frågor. Men eftersom jag själv är lite anti "kedjeinlägg" så får ni välja själva om ni vill vara med eller inte. Kopiera då frågorna ovan, och kommentera sedan en länk till erat inlägg till mig så jag får se svaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback