2013-12-09

Förra veckan så jobbade man en del övertid va mkt att göra å några kollegor skulle va lediga...
På tordagen så va en kompis här å åt mat å fika hade det trevligt va länge sen vi sågs så vi hade mkt att tjöta om så vi sa att de inte skulle dröja allt för lång tid innan nästa gång vi skulle ses...

Hade hört på torsdag kväll att det skulle bli snöväder iskövde å sen så på fredagen när man vaknade så då va det snöblåst å massor med snö på marken så det va bara palta på sig en del kläder å sen bara gå till station tog lite längre tid än vanligt sen så fick jag skynda mej till jobbet för att bussen va på valhall 6,20 å ska börja 6,30 men jag hann som tur va,,,
Vi va 2 man kort på fredagen men det gick bra å jag fick sluta lite senare men hann med bussen som man fick vänta å vänta på sen kom älsklingen hämta mej på station sen så hem å slänga sig in varm å skön dusch sen lagade vi lite go mat sen så kollade vi på film sen så somna man sent sen så trodde jag att jag å älsklingen skulle få en ledig helg ihop men icke då fick han jobba övertid på lördagen så han drog till jobbet kl 06,00 så han pussade på mej å jag sov vidare till kl 10 sen gick man upp å kolla på stan lite å köpte klart klapparna å lite sprit å kläder till mej'
Sen senare på kvällen så skulle vi träffa kompisar Ellen å Henrik så vi gick till mangos å sen så gick vi bowla å det gick sådär
sen åkte vi hem sen så kollade vi på film sen somna sent...

På söndagen så tog vi en sovmorgon sen så skulle vi hämta bilen så han som vi skulle köpa bilen av kom å hämta oss så vi fick kaffe å fika sen va vi där några timmar sen så åkte vi hem till andreas föräldrar så det va en lång dag sen så kollade vi på film å somna sent igen..

Va lediga ihop idag så vi åkte handla lite sen så lagade vi mat å kollade på film sen så när älsklingen gick till jobbet så började jag städa å slog in de sista klapparna så det är klart skönt verkligen...
Imorr ska man jobba ingen frukost sen är det bara 8 pass kvar till jul ledighet ska bli gött längtar till julafton å juldagen blir det fest...

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback