köpt massa saker

För några veckor sen va vi hämta våran nya bil sen så har vi stället den hemma hos hans föräldrar sen så ska en kille kolla på den å fixa lite med den..
Sen för någon vecka sen så beställde vi nya dator en Macbok air vil gillar den väldigt mkt verkligen snabbare,mindre å smidigare

Sen så ringde en mäklaren till andreas å sa att det fanns ett radhus till salu till oss om vi ville komma kolla på det så i söndags så va vi där efter jag hade jobbat så jag,andreas å mina å hans föräldrar va med och kolla å vi gillade det verkligen så det är en 3 med ett stort uterum så vi bestämde oss samma kväll att vi ville ha de så vi har köpt det nu!!! Så vi fira med pizza å dricka på kvällen :)
Så vi kommer bli Igelstorp den 14 mars ska bli skönt att ha ett eget sen så måste jag ta tag i körkortet nu men ska ringa en körskola i karlsborg...

Kanske får jobba frukost på torsdag för Jossan är sjukskriven för att hon hade skadat fingret...

PÅ fredag ska vi fira mormor sen på lördagen ska vi till bengtsson på julpyssel sen så bara va hemma på söndag ska ev på handboll på kvällen :)
Brorsan kommer hem på lördag :)

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback