Känner mej utanför

Iveckan drog min sambo på festival å på onsdag kväll va man på student grattis Olivia
Sen torsdag va man ledig tog en sovmorgon å sen åkte man till manna å pappa å fira farmor sen hem till dem å sov där!!

Sen körde pappa in mej till Lidköping kolla lite sen käkade vi hos faster sen lämna han av mej på station å tog bussen hem!!
Sen hade jag frågat några på jobbet om vi skulle ha lite vin mys hos mej men de sa nej vet inte vi jobbar ju dagen efter men såg jag att de hade vin kväll ändå lite taskigt
Så jag känner men utanför ju :(
Hoppas att de ändras snart

Idag ska jag hem till Goa Sandra fira henne lite vet inte va som händer ikväll blir hemma kväll tror jag
Sverige spelare igår å de förlora som vanligt typ!!
Nepp kanske ska gå upp ur sängen

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback