Sjuk

Förra veckan så va älsklingen på sweden rock å hade bra sa han...
sen så hans smarta kompis drog på AC i bilen på full rulle va ju inte så bra...
Å sen så började andreas bli sjuk hosta å ont ihalsen han jobbade på måndag natt å tisdag natt sen så va han hemma resten av veckan å då mitten av veckan så börja jag bli dålig å på fredagen tog jag ett extra pass pga av studenten så va en del...Men när jag kom hem hade jag knappt nån röst kvar så det va bara börja käka halstabletter å te sen så somna man gött på fredagen...
På lördagen mådde man skit men åkte provade å att jobba men fick gå hem så älsklingen kom å hämta mej å sen köpte vi med subway va gött...
Sen hem å kolla lite på tv sen så sov jag några timmar sen så åkte vi köpte pizza så vi hade en onyttug dag å kväll sen kollade jag på ledins show som va på tv:n så började vi kolla på film men jag somna!

Vi tog en sovmorgon sen så har vi vart hemma bara..
Nu har älskligen åkt till jobbet å jag ska va hemma imorr med sen så onsdag ska jag jobba igen...

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback