2 år

I helgen som va man ledig å på fredagen så kom mamma å pappa över å vi lagade god mat å efterrätt som man gjorde mkt gott å vi kollade på fotbollen å sverige vann otroligt men men..sen åkte de hem å det blev rätt sent..

På lördag dagen så tog vi en lite sovmorgon sen så åkte vi ute å övningskörde en stund sen så åkte vi fixa min mobil så den är hel fin nu igen...
Och mamma berätta i lördags va det 2 års sen morfar gick bort så mormor hade bjudit sina barn på middag så det va ju trevligt för dem
På kvällen blev det lugnt vi åkte hämta mat å myste lite å kollade på film somna sent

Söndagen skulle jag träffat Ellen men vaknade med sprängade huvudvärk så jag fick va hemma å vila typ.
Sen på kvällen åkte andreas å jobba så jag la mej å kolla på film o somna gött

Man va ju ledig på måndagen oxå så då va man på gymmet sen så va det hem å fixa mat å vänta på andreas skulle komma hem från tennisen sen blev det dessermästarna å ensam mamma söker sen va det dags för sängen å älsklingen skulle till jobbet

Hoppas att eran helg har vart bra

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback