Blä för va sjuk

Jaha som aldrig har haft maginfluensa å denna veckan kom det inte så j*kla kul kan jag säga...
Började när jag kom hem från jobbet å träningen så fort jag åt nåt sen så kom det upp igen usch..
Sen provade jag med flytande å det va likadant å det gick inte heller..
Sen igår ikväll provade jag lite nyponsoppa och det gick bättre och igår kunde jag äta lite mat å det kom inte upp som tur va..
Jag som ville jobba idag men inte det enligt min chef det va väl bra på ett sätt
Imorgon ska jag åka jobba det ska bli gött sen kommer mamma å pappa hit å kollar på fotboll ska bli nice sen vet inte va som händer mer ihelgen kanske träna lite å plugga lite...
Om 4 veckor drar vi till gbg ska bli gött det allt längtar nu!!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback