38 dagar

Jadu det har hänt lite saker sen jag skrev sist dels har jag ramlat på jobbet sen så är min bror klar med sin utbildning så roligt..
 
Förra veckan så fyllde pappa år då va vi på handboll dock förlora skövde igen lite otur allt...
Ihelgen så va man ledig då va man i Töreboda å tibro å kolla på möbler till radhuset va helt okej mina föräldrar va med oxå va lite trevligt allt...
Sen så va vi hemma hos hans föräldrar på lite fika sen senare va vi ute å åt allihop va mkt trevligt allt..
På söndagen så tog vi e lång å härligt sovmorgon senare på dagen så va vi å lukta på bebis så mysigt han va 3 veckor så gulligt så man blev sugen själv ju...
 
Det är bara 38 dagar kvar tills vi ska flytta å vi har inte börjat packa än men det kommer väl å sen ska vi åka till England å fira mamma som fyller jämt så det ska bli nice...
 
Sen fick jag höra en rolig nyhet idag av min bästa kompis som ska ha barn Grattis men de va i börja av gravilitet så de va lite hemligt än så...
 
IHelgen så jobbar man å ska man på infyttnings fest hos en kollega så de ska bli nice verkligen...
Hoppas att ni har haft en bra helg...
 
 
Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback