KSS

Idag har man jobbat men haft så j*kla ont imagen hela dagen så jag gick hem en timme tidigare,,,

Imorr är man ledig då ska man till KSS å dels göra privat sak sen ska jag ta ut min P-stav ska bil nice :)

Och på fredagen va det alla <3 dag då gjorde vi 3 rätters middag sen bara vi myste å hade de gött drack lite gött också å jag fick en disneyfilm av älsklingen
Ihelgen va man ledig då va man i lidköping träffa mamma å pappa sen va vi hälsa på farmor också de va bra med henne.
Imåndags så packade jag heldel också fått lite gjort men det blir mer helgen å så ska jobba ihelgen så...

Nästa vecka jobbar man kort vecka sen drar vi utomlands lr till England för att fira mamma ska bli nice...

Hoppas att ni hade en bra helg å en alla hjärtans dag oxå

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback