Akuten

I onsdags va man på väg till jobbet å så skulle jag stå i disken å sen efter jag hade gjort salladstallrikarna å skulle börja diska å otur nog så halkade jag på en gurkbit å samtidigt så veks mitt dåliga knä å jag slog i huvudet i diskbänken å när jag skulle resa mej så kände jag att jag skulle svimma så jag satte mej igen sen så hjälpte mej in i till kontoret för att jag för sitta å lugna mej å peter tyckte vi skulle ringa ambulansen så jag fick åka en tur till akuten men va där nån timme sen kom älsklingen hämta mej å jag va hemma onsdags,igår å idag men imorgon ska jag jobba har inte råd att va hemma typ...

Älsklingen är på utbildning med jobbet å sen ska han på tennis sen så ska vi ha fredagsmys..

hoppas att ni får en kanon helg

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback