Svårt att välja

Ihelgen så jobbade man va en del att göra på lördagen sen va det rätt lugnt på söndagen..
På lördagen kvällen så lyxa vi oss med sushi va gott sen tog vi lite gott att dricka lite till!!

Vi har bestämt att tapetsera om i vårt blivande sovrum i radhuset men nu är saken är att vi ska ju välja tapet också de är lite svårt att välja vi båda har ju 2 olika viljor typ så idag har vi vart på colorama å kollat lite men det kommer bli några fler turer dit å kika lite tror jag!
Itorsdags så började de snöa va lite mysigt tyckte jag men nu har det kommit mer å mer så jag tycker det räcker nu...

Idag har man vart ledig så gött så vi käka på stan å myste bara å jag va köpte nya byxor men köpte fel så jag hoppas att min kompis vill köra mej till elins å kolla på ett par som jag ville ha

Jobbar imorgon å torsdag sen har jag tagit ledig för vi ska till Malmö för att fira brorsans examen ska bli roligt!

Efter malmö ska vi börja packa lite smått sa vi måste de så..
Älskligen sa att han kommer köra lite grejor innan jobbet sen när vi fått nycklarna som vi får den 14:e mars ska bli gött

Ska ringa trafikskolan också men de svara ju inte så jag ska prova imorgon igen!
Så ihelgen blir man lång ledig så gött!

Våra kompisar har fått sin lille son nu i lördags en liten Elton hoppas att vi får se han snart...
Är lite sugen själv kan jag säga men det får vänta lite kanske....

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback